Сообщения пользователя: Victoria

Тема: Thickening of pirates, x2 CRAZY before New Year | 12 Декабря 2018 10:41:19
Сообщение #460
Dear players, despite the complex innovations of recent times, we found an increase in online on the project, but at the same time we found a decrease in the number of flights. Today, a new record of simultaneous online is *3228* players.

The administration thanks you for your support. To compensate for the decrease in the number of targets after two serious defense upgrades through a reduction in the attack of the fleets, we once again doubled the number of OPS (taking into account the expansion of the appearance zone, we get about + 25%). From Friday, the OPS should be:
2000 pieces for 2k points
1000 pieces for 20k points
500 pieces per 100k points
250 pieces for 500k points
125 pieces for 1k points
50 pieces on 5kk points.
If the BE will not cancel.

The zone of the appearance of the Temples and the OPS is established in 100-900 arms and in 100-900 system, pirates on the coordinates in 1 to 900 arms and in 1 - 999 systems. PPS are no longer generated. We are planning a zone of appearance of pirates on the coordinates also to make in 100-900 arms and in 100-900 system when alliances sweep in the first arms.

We Introduced loss of debris from PPS and Temples by the formula of the moons. For example, 80 000 000 metals and 80 000 000 minerals will fall on average from the Temple or the PPS with a diameter of 8 000.

We also made pirates on the coordinates, on average, one and a half times thicker.
This is compensation for increasing the risk of flying to pirates due to warm up time.



The development of the announced station of xerjs has finally begun. After collisions, we think that the flight console inside the local coordinates can also be installed on the super stations and ordinary space stations in the following order:
Stage 1. Only those objects that have both buildings can fly: space station and dunkleosteus. Experimenting.
Stage 2 We add those that have space station and super station.
Stage 3 All objects that have space station.


Democracy in alliances now has an average tax in voting, not median.

Teleportation of the entity during the flight now ends the movement of the entity, putting it in cool down.




There are 10 new types of entities and asteroids installed on the project. The differences are only visual. Work on the visual diversity of the project continues and do not worry, designers can not do the work of programmers and pictures do not take time from the main developments.



The Supreme Council plans to initiate a vote on the turning on of x2 Crazy very early in December.




Cool down of entities doubled to 14 days and 2 days added to the basic cool down of space stations.
Тема: Neue Regeln zur Berechnung der Leistung des Allianznetzes | 6 Декабря 2018 14:30:55
Сообщение #459
Entsprechend den Empfehlungen des Balance Editors wurde eine neue Berechnung der Sendeleistung von Stationen von Allianznetzen basierend auf Potenzialen und Entfernungen implementiert. Details finden Sie in der Beschreibung der Station, des Planetoids und des Konzentrators.

Anstatt die Leistung mit dem Stationsniveau gleichzusetzen, haben wir sie im Allgemeinen mit dem Stationsniveau * 900 minus der Entfernung vom System zum System, in dem sich die Station befindet, gleichgesetzt. Die Netzwerkleistung ist geringer und die Entfernung zur Station geringer.

Hier ist eine Karte des Sektors vor den Änderungen



Und hier die Karte des Sektors NACH den Änderungen:





Wir haben 10 verschiedene Arten von Einheiten erstellt. Tagsüber sollten sie im Sektor erscheinen. Ihre Unterschiede sind nur visuell.
Тема: New rules for calculating the power of the alliance network | 6 Декабря 2018 13:31:33
Сообщение #458
In accordance with the recommendations of Balance Editor, a new calculation of the broadcasting power of stations of alliance networks based on potentials and distances has been implemented. You can find details in the description of the alstation, planetoid and concentrator.

In general, instead of equating the power to the station level, we equated it to the station level * 900 minus the distance from the system to the system where the station is located. The network power will be less will be less farther from the station.

Here is a map of the sector before the changes



And here map of the sector AFTER the changes:





We created 10 different types of entities. During the day they should appear in the sector. Their differences are only visual.
Тема: Geplante Wartungsbenachrichtigung | 4 Декабря 2018 13:43:03
Сообщение #457
Bitte beachten Sie, dass morgen (5 Dezember 2018) um 05:00 Uhr Serverzeit planmäßige Wartungsarbeiten durchgeführt werden.

Alle Missionen werden während dieser Zeit gestoppt.

Das Spiel und das Forum werden nicht verfügbar sein.

Die geschätzte Dauer der geplanten Wartung beträgt ca. 1 Stunde.

Ihre Flotte, die zu diesem Zeitpunkt auf einer Mission ankommt, wird mit einer Verzögerung bearbeitet. Planen Sie also zu diesem Zeitpunkt keine ernsthaften Aktionen sowie keine Kämpfe, die eine persönliche Beteiligung erfordern.

Mit Flotten in Sicherungsflügen, sowie mit Flotten, die zu dieser Zeit auf Mission gehen, wird nichts passieren.

Bitte planen Sie entsprechend. Wir entschuldigen uns für etwaige Unannehmlichkeiten.
Тема: Scheduled Maintenance Notification | 4 Декабря 2018 13:41:13
Сообщение #456
Please be informed that tomorrow (December 5, 2018) at 05:00 server time will be performing scheduled maintenance.

All missions will be stopped during that time.

The game and the forum will not be available too.

Estimated duration of scheduled maintenance is about 1 hour.

Your fleet, which will arrive on a mission at this time, will be processed with a delay, so please do not plan serious actions at that time, the more, battles that will require personal involvement.

With fleets in saves, as well as with fleets which will arrive on a mission at that time, nothing will happen.

Please plan accordingly. We apologize for any inconvenience to you.
Тема: Ankündigung von Änderungen in den Missionen | 4 Декабря 2018 13:37:21
Сообщение #455
Sehr geehrte Teilnehmer des Projekts, ich möchte die im Dezember geplante Änderung der Missionen Besetzung und Zerstörung ankündigen.

Die Besetzung wird wieder auf das Objekt selbst geändert, und um in der Besetzung zu stehen, müssen Sie zunächst jeden Widerstand aufheben. Mit Hilfe der Besatzung wird es möglich sein, Ihre sich zurückziehenden Flotten von Objekten zu unterstützen, beispielsweise während einer langen Aufwärmphase nach einem Angriff. Die Besatzung wird zur Verteidigung mit einem Minuszeichen. Es wird in der Galaxie nicht sichtbar sein, ohne ein Objekt zu spionieren.
Zum Beispiel schicken wir Schlammkriecher zur Besetzung eines feindlichen Planeten. Schlammkriecher, der auf dem Planeten ankommt, tritt in die Schlacht ein, steht in der Besetzung des Planeten und erhält wie üblich Ressourcen.

Zerstörung wird Dauer erhalten. Anstelle eines einzelnen Schusses werden die Flaggschiffe während der gesamten Zerstörungsphase mit ihren üblichen Intervallen zwischen den Schüssen auf Gegenstände abgefeuert. Höchstwahrscheinlich werden die Boni von Technologie und Offizieren auf die Schusskraft reduziert. Flotte, die Objekte zerstört, wird mit Spionage sichtbar.
Zum Beispiel sende ich den Todesstern, um den Mond zu zerstören. Wenn ich den Zeitpunkt der Zerstörung nicht spezifiziere, macht der Todesstern normalerweise einen Schuss und fliegt zurück. Wenn ich eine Zeit vorgebe, zum Beispiel eine Stunde, schießt der Todesstern den Mond während einer Stunde.
Тема: Announcement of changes in missions | 4 Декабря 2018 13:30:39
Сообщение #454
Dear participants of the project, let me announce the change of missions Occupation and Destruction, planned in December.

The occupation will again be changed to the object itself, and in order to stand in the occupation, you will need to remove all resistance first. With the help of the occupation, it will be possible to support your retreating fleets from objects, for example, during a long warm-up period after an attack. The occupation will become a defense with a minus sign. It will not be visible in the galaxy without spying object.
For example, we send mudkip to the occupation of an enemy planet. Mudkip, arriving on the planet, enters the battle and standing in the occupation of the planet, receiving resources as usual.


Destruction will receive duration. Instead of a single shot, the flagships will fire on objects throughout the destruction period, with their usual intervals between shots. Most likely the bonuses from technology and officers to the power of the shot will be reduced. Fleet which destroys object will be visible with espionage.
For example, I send the Death Star to destroy the moon. If I do not specify the time of the Destruction, the Death Star will normally make one shot and will fly back. If I specify a time, for example an hour, the Death Star will shoot the moon during an hour.
Тема: Der Abfall von Satelliten stieg um das 60fache an | 3 Декабря 2018 17:56:51
Сообщение #453
Zuvor wurde die grundlegende Anzahl von Trümmern nach der Zerstörung von Monden, Entitäten und Stationen OPS nach der Formel betrachtet:
[Durchmesser des Mondes, aus dem der Satellit hergestellt wird, in Metern] / 6 plus 10% der Kosten für alles, was sich auf dem Satelliten befand
Neue Formel:
[Durchmesser des Mondes, aus dem der Satellit hergestellt wird, in Dezimetern], plus 10% der Kosten für alles, was sich auf dem Satelliten befand (Gebäude, Verteidigung und Flotte).

Die Formel funktioniert für alle Satelliten gleich, für Stationen wird der Durchmesser immer noch mit 10 multipliziert, da sie sich während des Baus der Station vom Mond aus so oft verringert. Es wurde für die gewinnbringende Zerstörung unerwünschter OPS in Schutt hergestellt, denn wenn OPS einen Durchmesser von 30 hat, hatte der Mond einen Durchmesser von 300. Natürlich geben alle Stationen und Monde etwa 60-mal mehr Trümmer ab und ihre Zerstörung wird rentabler.

Sie haben zum Beispiel die OPS mit einem Durchmesser von 30 km zerstört. Sie erhalten ungefähr 3 000 000 Trümmer + 10% Trümmer von Gebäuden.

Sie haben zum Beispiel den Mond mit einem Durchmesser von 900 km zerstört. Sie erhalten etwa 9 Millionen Trümmer.
Тема: Debris drop from satellites increased 60 times | 3 Декабря 2018 17:53:28
Сообщение #452
Previously, the basic number of debris after the destruction of moons, entities, stations OPS was considered according to the formula:
[Diameter of the moon from which the satellite is made, in meters] / 6, plus 10% of the cost of all that was on the satellite
New formula:
[Diameter of the moon from which the satellite is made, in decimeters], plus 10% of the cost of all that was on the satellite (buildings, defense and fleet).

The formula works the same for all satellites, for stations the diameter will still be multiplied by 10 because so many times it is reduced during the construction of the station from the moon. It was made for profitable destruction of unwanted OPS into debris, because if OPS has diameter 30, then the moon was 300 in diameter. Naturally, all stations and all moons will give about 60 times more debris and their destruction will become more profitable.

For example, you destroyed the OPS 30 km in diameter. You will get about 3 000 000 of debris + 10% of debris from buildings.

For example, you destroyed the moon with a diameter of 900 km. You will get  about 9 million of debris.
Тема: Neue Grundregeln für Flottenflüge | 22 Ноября 2018 15:50:46
Сообщение #451
Sehr geehrte Spieler, wir bitten Sie, in naher Zukunft sehr sorgfältig zu fliegen, jede Abfahrt genau zu beobachten und uns über Fehler zu informieren, da das Projekt neue Flottenflugregeln hat.



Flottenanimation auf einer Spur in der Galaxie und in Flottenflügen blinkt, wenn sich mindestens eine Flotteneinheit noch im Warmlauf befindet.



Man kann auch die Animation der Triebwerke während des eigentlichen Fluges beobachten, wenn die Flotte nicht angegriffen werden kann.

Von nun an werden alle Flotteneinheiten vor jedem Flug einschließlich der Rückkehr aufgewärmt und können während des gesamten Aufwärmvorgangs am Startobjekt angegriffen werden. Verschiedene Einheiten in einer Flotte haben unterschiedliche Aufwärmzeiten, und die schnellsten Einheiten einer Flotte können weglaufen, während andere angegriffen werden können.


Flotten, die sich nach Missionen von Objekten aufwärmen, die nicht dem Eigentümer des Objekts gehören, sind in der Galaxie sichtbar.
Dies ist die kontroverseste Neuerung.
Zum Beispiel haben wir den Planeten des Feindes angegriffen, und nach dem Angriff beginnt sich unsere Flotte aufzuwärmen, und sie ist für jeden in der Galaxie als Verteidigungsobjekt der Flotte sichtbar.



Eine Beschreibung der Aufwärmphase finden Sie in den Informationen zum Gerät im Tipp "Aufwärmzeit".
Тема: New basic rules of fleet flights | 22 Ноября 2018 15:45:49
Сообщение #450
Dear players, we ask you to fly very carefully in the near future, carefully observe each departure, telling us about bugs, because the project has got new fleet flight rules.




Fleet animation on a track in the galaxy, and in fleets-in-flight, flashes if at least one fleet unit is still in the process of warm-up



Animation of the operation of the engines during the actual flight when the fleet cannot be attacked also can be noticed.

From now on, all fleet units are warm-up before any flight, including returns, and can be attacked at the launch object all the time of their warm-up. Different units in one fleet have different warm-up time and the fastest units of one fleet can run away, while others can be attacked.

You can find a description of new warm-up in the information of the unit in the tip "Warm-up Time.



Fleets that warm-up after missions from objects, which do not belong to the object owner are visible in the galaxy.
This is the most controversial innovation.
For example, we attacked the planet of the enemy and after the attack our fleet start to warm-up and it is visible to everyone in the galaxy as a fleet defensive object.


We installed system browser notifications. Now everyone can turn on notification about attacks of their objects and fleets on any device.
Тема: Neue Effekte | 21 Ноября 2018 14:53:33
Сообщение #449
Wir haben einen neuen Stil/eine neue Farbe des Strahls der Schwerkraftkanone sowie einige andere Effekte hinzugefügt.



Neue Strahlarten

[attachment=39076]







Auswirkung des Treffens des Planeten/der Station






Wenn die Struktur des Objekts auf 3% abnimmt, sind die Fehler auf dem Planeten/der Station sichtbar







Wir haben einige Planeten in 4k-Qualität hinzugefügt.
Тема: New effects | 21 Ноября 2018 14:46:38
Сообщение #448
We have added a new style/color of the gravity gun's beam, as well as we have added the effect of hitting to some stations.



New beam styles









Effect of hitting the planet/station






If the structure of the object decreases to the level of 3%, the faults will be visible on the planet / station







We have added some planets in 4k quality.
Тема: Demokratie in Allianzen | 16 Ноября 2018 15:00:56
Сообщение #447
In geheimer Abstimmung kann jedes Mitglied der Allianz bestimmen, wie viel Prozent der Gewinne der Allianz kollektiv sein werden.
Alles kann weggenommen und auf der Seite für die Einstellung des Prozentsatzes des kollektiven Gewinns aufgeteilt werden.
https://xcraft.net/alliance/vote/


Der endgültige Prozentsatz wird auf der Grundlage der Einstellungen aller Mitglieder der Allianz berechnet.



Aufgrund der großen Nachfrage haben wir den Abfallanteil der Flotte von 20% auf 25% erhöht.



Wenn das Objekt zerstört wird, explodiert alles, was sich in seiner Nähe befindet. Wenn das Objekt eine Sonne oder ein Planet ist, explodiert alles.



In der 3D-Übersicht können Sie jetzt OHNE SPYAGING alle gegnerischen Flotten auf allen Objekten mit aktuellen Koordinaten sehen.

Mit einem Objekt auf den Koordinaten können Sie mit einer Kamera fliegen und die Flotten beobachten, wo sie stehen, einschließlich der feindlichen und der verbündeten Flotten.


Tonwarnungen über Angriffe sind jetzt kostenlos, Push-Benachrichtigungen werden in Kürze abgeschlossen.


Die Unterstützung von Raumstationseinheiten wurde geleistet, und neue Xerden-Feuerwachen mit 5.000.000 werden auf diese Weise fertiggestellt.

Technisch kann jede Raumstation jetzt eine Funktion der insektoiden Entität haben.
Тема: Democracy in alliances | 16 Ноября 2018 14:52:57
Сообщение #446
By secret ballot, each member of the alliance can determine what percentage of the profit of the alliance will be collective. Everything can be taken away and divided on the page for setting the percentage of collective profit.
https://xcraft.net/alliance/vote/


The final percentage will be median calculated on the basis of the attitudes of all members of the alliance.




By popular demand, we have increased the percentage of debris falling from the fleet, from 20% to 25%.



When the object is destroyed, everything, which is close to it, explodes. If the object is a sun or a planet, then everything explodes.



Now, in the 3D overview, you can see all enemy fleets on all objects of current coordinates WITHOUT SPYAGING.

Having an object on the coordinates, you can fly with a camera and watch the fleets, where they stand, including enemy fleets and allied ones.



Sound alerts about attacks have become free, push notifications are being completed soon.



Space station-entity support has been made and new xerj fire stations with 5,000,000 will be completed this way.

Technically, any space station can now have a functional of insectoid entity.




Тема: Двойные стандарты или предвзятость? | 15 Ноября 2018 13:03:59
Сообщение #445
Quote: 7th_crusader
Двойные стандарты или предвзятость?

Незнание игроком правил игры, а именно п.2.3.
Тема: Tempel von Relikten wurden freigelassen | 8 Ноября 2018 20:24:53
Сообщение #444
Tempel von Relikten wurden freigelassen Planetarische Relikttempel, die ursprünglich von Piraten erbeutet wurden, befinden sich bereits im Projekt.







Die Besitzer von Tempeln können Trampoline für die Schwerkraft bauen. Anstelle alter planetarischer Piratenstationen wurden Tempel hinzugefügt. Alte PPS bleibt so wie sie sind. An Tempeln darf man Verteidigungsanlagen bauen.


Von nun an verdreifachten die Vikinger auf Asteroiden sowie auf den Planeten den Angriff. Vikinger und Hydralisken, die auf dem Objekt zerstört werden, geben keine Trümmer.


Hydralisken verbesserten sich um das 10-fache, Schilde um das 13-fache. Ihr Preis ist um das 10-fache gestiegen.
Es wurde für die Strategie der Erfassung von Asteroiden und OPS durch Xerden mit sofortiger Lieferung von Hydralisken entwickelt.
Тема: Temples of relicts were released | 8 Ноября 2018 20:19:08
Сообщение #443
Planetary Temples of Relicts originally captured by pirates are already in the project.





The owners of temples can build gravity trampolines. Temples have been added instead of old planetary pirate stations. Old PPS will remain as they are. On temples it is allowed to build defenses.


From now on, the viking on asteroids tripled attack as well as on the planets. Vikings and hydralisks being destroyed on the object do not give debris.


Hydralisks improved 10 times, shields improved 13 times. Their price has increased 10 times.
It was made for the strategy of capturing asteroids and OPS by xerjs with instant delivery of hydralisks there.
Тема: Reform der Hydralisken | 6 Ноября 2018 15:32:01
Сообщение #442
Reform der Hydralisken:

- Aufteilung der Hydralisken in 10 und auf das größere gerundet;

- Erhöhung der Kosten um das 10-fache;

- Beschleunigung des Aufbaus der Verteidigung gegen Hydralisken;

- Reparatur von Vikinger und Hydralisken an Asteroiden.
Тема: Reform of hydralisks | 6 Ноября 2018 15:30:30
Сообщение #441
Reform of hydralisks:

- Division of hydralisks into 10 and rounded to the larger;

- Increase in cost by 10 times;

- Acceleration of the construction of defence against hydralisks;

- Repairing of vikings and hydralisks on asteroids.